×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
دوره آموزش خودآرایی

پایگاه اطلاع رسانی آموزشگاه مراقبت و زیبایی زهرا اشرفیان| تقریبا همه خانم ها آرایش و میکاپ کردن صورت را دوست داشته و از آن لذت می برند . اما از آنجایی که نمی توان در همه موارد مانند بیرون رفتن ساده یا دورهمی های خانوادگی برای آرایش و میکاپ صورت به آرایشگاه مراجعه نمود یاد گرفتن تکنیک های خودآرایی باعث می شود که در تمام موارد مانند جشن ها ، مهمانی ها و مراسم دیگر خودتان همانند یک آرایشگر حرفه ای بتوانید میکاپ صورت را بصورت اصولی و صحیح انجام دهید.

دوره آموزش خودآرایی در کرج در آموزشگاه زهرا اشرفیان برگزار شده و هنرجویان زیر نظر مربیان با تجربه و متخصص این مرکز با تمام تکنیک های آرایشی و نحوه اعمال آنها بر روی صورت خود آشنا می شوند و یاد می گیرند که چگونه صورت خود را به صورت اصولی و صحیح میکاپ کنند.

آموزشگاه زهرا اشرفیان: مرکز آموزش خود آرایی در کرج
✵ آموزش خود آرایی از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری کننده دوره آرایشگری زنانه از مبتدی تا پیشرفته
ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای
دارنده ایزو ۱۰۰۰۴ رضایتمندی مشتری
دارنده ایزو ۱۰۰۰۲
دارنده ایزو ۹۰۰۱ کیفیت مدیریت
دارای مدرک مدیریت کسب و کار ویژه آرایشگران

در دوره آموزش خودآرایی در آموزشگاه زهرا اشرفیان چه مواردی آموزش داده می ‌شود؟
در این دوره آموزشی که یکی از شاخه های پرطرفدار آرایشی بوده و افراد زیادی داوطلب شرکت در آن هستند، مربیان مجرب آموزشگاه ماهدیس به صورت مرحله به مرحله هنرجویان را با انواع تکنیک های آرایشی و گریم آشنا نموده و به آنها یاد می دهند که چگونه با توجه به فرم صورت خود نوع آرایش مناسب را انتخاب نموده و تکنیک های مناسب را بر روی صورت خود پیاده سازی کنند، به طوری که بتوانند تمام عیوب ظاهری صورت خود را با مواد آرایشی پنهان نموده و میکاپ کاملی را در صورت خود انجام دهند.

بدین منظور آنها ابتدا با نحوه آماده کردن پوست صورت که در ابتدای آرایش باید انجام شود مانند شستشو و مرطوب کردن پوست صورت و زیرسازی های آرایشی آشنا شده و یاد می گیرند که چگونه از ابزارهای مختلف آرایشی برای میکاپ کردن صورت خود استفاده کنند.

در ادامه هنرجویان با انواع روش های مختلف خط چشم کشیدن ، سایه زدن پشت پلک چشم ، رژگونه زدن و کانتورینگ کردن پوست صورت آشنا شده و تمام تکنیک ها را زیر نظر مربیان بر روی صورت خود پیاده سازی و تمرین می ‌کنند و در این حین ایرادات و اشکالات آنها توسط مربیان گرفته می شود تا در این کار مهارت و تسلط کافی پیدا کرده و بتوانند به صورت کاملا مسلط و حرفه ای خودآرایی را انجام دهند.

 

دوره آموزش خودآرایی در آموزشگاه زهرا اشرفیان چگونه برگزار می شود؟
این دوره آموزشی در آموزشگاه زهرا اشرفیان در سه گروه خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی برگزار شده و هنرجویان می توانند مطابق میل و بودجه خود در یکی از کلاس های خصوصی با یک تا سه هنرجو، نیمه خصوصی با سه تا ۸ هنرجو و عمومی با ۸ تا ۱۵ هنرجو شرکت کنند.

یکی از خدمات آموزگاه آرایشگری زهرا اشرفیان این است که برای هنرجویانی که شاغل بوده و یا با محدودیت تایم مواجه هستند این امکان را ایجاد کرده است تا بتوانند در روزهای آخر هفته و حتی تعطیلات و یا بعد از ظهرها بعد از تایم اداری در رشته مورد علاقه خود شرکت نموده و دوره ببینند. علاوه براین هنرجویان می توانند با نازل ترین قیمت ها در دوره آموزشی مورد علاقه خود ثبت نام نموده و شهریه کلاس ها را نیز به صورت اقساط به آموزشگاه پرداخت کنند.

برای گذراندن دوره آموزش خودآرایی به چه ابزار و وسایلی نیاز است؟
به طور کلی ابزار و وسایلی که برای دوره آموزش خودآرایی مورد نیاز است شامل موارد زیر می باشد: انواع رژگونه پودری و چرب، انواع رژ لب مانند رژ لب های مایع، ماتیکی و پالتی انواع ریمل چشم مانند ریمل های مشکی و رنگی، انواع خط چشم مانند خط چشم ماژیکی، مایع و جامد، شیر پاک کن، فون متعادل کننده صورت برای انواع پوست ها مانند پوست چرب، خشک و ترکیبی، مداد چشم، خط لب، کرم مرطوب کننده و…

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد