×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
آموزش پیرایشگر ابرو و اصلاح صورت

با توجه به اینکه اصلاح کردن صورت با نخ و برداشتن, حالت دادن ابرو ها یکی از اصول اولیه و پر تقاضا در سالن های آرایشی است، طبیعیست که مهارت داشتن در این کار باعث جذب مشتری زیاد و درآمد بالا نیز می شود. به همین دلیل یکی از دوره های آموزشی پرطرفدار در آموزشگاه زهرا اشرفیان دوره آموزش پیرایشگر ابرو و اصلاح صورت است.

یکی از روش های محبوب برای کندن موهای صورت از ریشه، بند انداختن با نخ است که به عنوان یک روش ایمن و موثر برای رفع موهای زائد صورت در نظر گرفته می شود. از این روش معمولاً فقط برای موهای صورت استفاده شده و با استفاده از نخ می توان انواع پوست را اصلاح کرد.

این روش شامل استفاده از نخ نازک پنبه ای بلند است که نیمی از آن به دور گردن گره خورده و نیمی دیگر دور انگشتان دست پیچانده می شود و سپس با حرکات مخصوص موها از ریشه کنده می شوند.

دوره پیرایشگر ابرو و اصلاح صورت در آموزشگاه زهرا اشرفیان کرج زیر نظر مربیان مجرب و کاربلد فنی و حرفه‌ای برگزار شده و هدف از برگزاری این دوره تربیت هنرجویانی است که بتوانند اصلاح صورت با بند را به صورت حرفه ای و با سرعت زیاد انجام داده و علاوه بر آن بتوانند مدل ابروی مشتری را با توجه به فرم و حالت صورت و طبق نظر و سلیقه مشتری تغییر دهند.

آموزشگاه زهرا اشرفیان: مرکز آموزش پیرایشگر ابرو و اصلاح صورت روی مو در کرج
✵ آموزش پیرایشگر ابرو و اصلاح صورت از مبتدی تا پیشرفته
✵ برگزاری کننده دوره آرایشگری زنانه از مبتدی تا پیشرفته
ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای
دارنده ایزو ۱۰۰۰۴ رضایتمندی مشتری
دارنده ایزو ۱۰۰۰۲
دارنده ایزو ۹۰۰۱ کیفیت مدیریت
دارای مدرک مدیریت کسب و کار ویژه آرایشگران

سر فصل های دوره آموزش پیرایشگر ابرو و اصلاح صورت
با توجه به اینکه اصلاح کردن صورت توسط نخ جریان خون در زیر پوست را افزایش داده و باعث نرمی و لطافت پوست می شود و در صورتی که با مهارت و سرعت انجام شود ممکن است فرد درد زیادی را احساس نکند در دوره آموزش پیرایشگر اصلاح صورت هنرجویان زیر نظر مربیان آموزشگاه زهرا اشرفیان با نحوه اصولی بند انداختن صورت آشنا شده و با تمرین و تکرار زیاد یاد می گیرند که چگونه به سرعت این کار را انجام دهند.

علاوه بر بند انداختن صورت در این دوره آموزشی به هنرجویان نحوه موزدایی صورت با وکس و موم آموزش داده می شود و هنرجویان با انواع مراقبت های پوستی نیز آشنا می شوند که شامل مواردی برای جلوگیری از جوش زدن و تحریک پوست بعد از اصلاح صورت می شود.

در این دوره برای اینکه هنرجویان با نحوه صحیح برداشتن ابروها نیز آشنا شوند ابتدا مربیان این مرکز آنها را با انواع فرم ها صورت آشنا نموده و یاد می دهند که چگونه با توجه به نوع فرم صورت ابروها را حالت دهند. یکی دیگر از مواردی که در این دوره آموزشی به هنرجویان آموزش داده می شود نحوه رنگ کردن ابروها است.

سر فصل های دوره آموزش پیرایشگر ابرو و اصلاح صورت در آموزشگاه زهرا اشرفیان شامل موارد زیر می باشند:
– آشنایی با انواع چهره و فرم صورت
– آشنایی هنرجویان با نحوه برداشتن ابرو ها به صورت قرینه
– آموزش حالت دادن به ابرو در انواع مدل ها مانند مدل‌های هشتی، صاف، دخترانه هاشوری و غیره
– معرفی ابزارهای مورد استفاده برای اصلاح صورت و حالت دادن به ابروها
– نحوه صحیح خط انداختن ابرو توسط موچین
– آموزش انواع روش های مو زدایی از صورت مانند بند انداختن ، وکس کردن و…
در پایان دوره آموزشی علاوه بر اعطای مدرک آموزشگاه به هنرجویان ، در صورت درخواست هنرجویان معرفی نامه به فنی و حرفه‌ای برای آنها صادر شده و هنرجو می تواند با شرکت در آزمون های فنی و حرفه‌ای و کسب مدرک از این سازمان به طور مستقل در این زمینه مشغول به کار شده و کسب درآمد کند.

چه ابزار و وسایلی برای گذراندن آموزش مورد نیاز است؟
به طور کلی ابزار و وسایل مورد نیاز برای گذراندن این دوره شامل موارد زیر است:
حوله و پیشبند یکبار مصرف، کیسه یخ یکبار مصرف، پودر بچه، الکل ، نخ مخصوص اصلاح، دسته تیغ پلاستیکی و فلزی، مرطوب کننده پوست صورت، انواع موم های گیاهی، موم سرد، موم گرم و موم آماده، پنبه ، پمادهای ضد التهاب، مداد مخصوص طراحی ابرو، کاردک چوبی، انواع موچین مانند موچین به شکل قیچی، انبری، موچین با دسته فلزی یا پلاستیکی، قلموی مخصوص ابرو ، برس مخصوص ابرو، آینه و غیره

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد